Home Klantenservice Garantie & reparatie

Garantie & reparatie

Technische dienst

AirSain's technische dienst biedt ondersteuning bij technische vragen over uw luchtbehandelingsapparatuur. Onze medewerkers zijn gespecialiseerd in onderhoud van het uitgebreide aanbod luchtontvochtigers, luchtbevochtigers, airconditioners en alle andere apparatuur voor het verbeteren van de luchtkwaliteit. Wij geven technisch advies, tips voor onderhoud en bieden hulp wanneer reparaties in een enkel geval nodig zijn.

Onze technische medewerkers hebben jarenlang ervaring zodat zij u gericht kunnen adviseren welke apparaten voor uw toepassing het meest geschikt zijn. Is de toepassing huishoudelijk, professioneel of industrieel? Zij delen opgedane ervaring met u zodat u zeker weet dat het luchtbehandelingsapparaat aan uw wensen voldoet. AirSain put haar kennis uit de vele contacten met klanten, leveranciers, producenten, en monteurs uit het vakgebied.

Raadpleeg vrijblijvend onze technische dienst voor advies, gebruiksinstructies, bij eventuele storingen of deel uw binnenklimaat ervaringen. Samen weten we elk vraagstuk tot een succes te brengen.

 

Garantie aanvragen

AirSain garandeert dat elk door haar geleverd product voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Uitzonderingen op de garantietermijn zijn losse onderdelen als lampen, filters en ionisatiesticks. Hiervoor geldt dat indien eenmaal in gebruik, zij niet voor vervanging vanuit garantiewerking in aanmerking komen.

Ons beleid is er op gericht dat u tevreden bent én blijft over de producten die wij leveren. Wij streven er dus naar dat u ook na de garantieperiode nog bij ons terecht kunt met uw aangekochte product.

Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen:

  • indien er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder inbegrepen reparaties die niet met toestemming van AirSain of de fabrikant zijn verricht;
  • indien de originele factuur niet kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar gemaakt;
  • indien gebreken zijn ontstaan die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik;
  • indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

Voor garantieaanspraken kunt u contact opnemen met de AirSain vestigingen in Nederland, België of Duitsland.

 

Reclamaties

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om problemen eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@airsain.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

(text not found: homeContactBlockImageAlt)
Wij staan voor u klaar
Vragen of opmerkingen? Neem contact op met een van onze productspecialisten.
Bel of mail ons gerust.